Hej och välkommen.

Hejsan!
 
Namnet är Alexandra Spiderpaw, men ni kan kalla mig Alex. Här kommer jag att blogga lite om spelet Star Stable och vad jag har för mig där. För tillfället ska jag dock försöka ge mig på att fixa en design. Jag var rätt duktig på det förut men sedan ändrades blogg.se's designverktyg och senast jag kikade in så var jag het lost. Men å andra sidan så har jag även pluggat lite webbdesign sedan senast så det kanske var något som fastnat, vi får väl se, haha.
 
Men vi kan väl börja med en bild på mig och min islänning Frostwalker samt min katt (som tyvärr inte har ett namn än) när vi var upp till Valedale sjön. Inte helt säker på att outfitten passar walker dock.
 
Har ni något förlag på ett bra namn för katten?
 
//Alex



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0