Lite nya äventyr. (spoilervarning)

Igår kom det ju lite nya uppdrag till Sydhoven, jag vart dock tvungen att vänta tills idag innan jag gav mig i kast med dem då det var så full upp igår (och ska jag vara helt ärlig så borde jag inte spela idag heller men det skiter jag i, haha). Fick hjälpa Madison att fånga en vildhäst som hon sedan tyckte att hon skulle rida på, men som man kanske kan lista ut så gick det itne allt för bra, haha.
Sedan var jag till byn i Sydhoven för att kolla lite på de nya grejerna och föll pladask för den bruna fiskarsadeln så vart tvungen att köpa den.
 
 
 
Jag ska nog även göra om lite i designen och se om jag kan hitta en där det finns en möjlighet att se äldre inlägg då jag inte vet hur man lägger till den funktionen i koden, är nämligen rätt säker på att man behöver använda sig av Javascript för det och det är ett språk jag verkligen inte kan.
 
//Alex



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0