Fiske och nya kläder

Jag har även varit och hjälp fiskeklubben i Jarlaheim samt köpt lite nya kläder (skor, tröja och glasögon). Funderar dock på om jag kan hitta en lite mer sommrig tröja i ljusblått/turkost som ändå har vettiga stats. Samt ska jag försöka leta lite efter ett par byxor som skulle passa bättre. Samt så behöver jag nya handskar för de jag har passar verkligen inte, haha.
 
Ljusblå hösthatt: rida 4, kommando 5, Skötsel 3. Cittygallerian
Tjusiga glasögon: Jarlaheim
Turkos Cardigan: rida 8, hoppa 4. Silvergladebyn
Slitna favoritjeans: rida 3, hoppa 2, kommando 3. Västkobbens fiskeby
Svarta vinterhadskar: rida 4, kommando 4, skötsel 1. Juluppdrag
Vita höstboots: rida 4, hoppa 4. Jarlaheim
 
//Alex
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0