Höst-, Vinter- och Vårryttaren.

Igår var jag hem till min mor och gick in i mitt gammla rum och hittade spelen Höstryttaren, Vinterryttaren och Vårryttaren vilket är den spelserie som kommer innan Star Stable Online (Jag har även alla fyra Starshine Legacy, dock är de för tillfället utlånade). Jag märker dock att jag saknar Sommarryttaren vilken är den fjärde och sista delen i serien och tyvärr så verkar den vara riktigt svår att få tag på. Om någon av er har spelet och skulle vilja sälja det till mig (eller låna ut om ni inte bor allt för långt bort) så skriv gärna en kommentar och berätta vilket skick spelet är i samt om ni vill sälja det och i sådana fall hur mycket ni vill ha för det.
 
Delilah Northson tyckte också att jag skulle göra en Livestream när jag spelar spelen då jag aldrig har spelat igenom dem (tror till och med att jag bara börjat på Höstryttaren och aldrig ens startat Vinter- och Vårryttaren, tror jag var lite för liten när jag fick dem, haha) och tänkte då även passa på att kolla om det skulle vara interessant. Kommentera gärna vad ni tycker samt vad ni tycker att jag i sådana fall ska använda för platform (youtube, twitch etc.).
 
 
//Alex



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0